Στην Αρρώστια και στην Υγεία
Ο Όουεν διχάζεται όταν ο αδελφός του ο Ρόμπερτ (φιλική συμμετοχή Τσαντ Λόου) του ζητάει βοήθεια. Στο μεταξύ, ο Τζαντ και η Γκρέις αντιμετωπίζουν μια οικογενειακή κρίση και, καθώς ο Τ.Κ. και ο Κάρλος προετοιμάζονται για την ημέρα του γάμου τους, συμβαίνει μια τραγωδία.