In the Blood
Δύο μοχθηρά αδέρφια από τη Ρωσία που δουλεύουν για τον Φισκ χτυπούν τον Daredevil. Ο Φισκ προσπαθεί να εδραιώσει περαιτέρω την εξουσία του στον εγκληματικό υπόκοσμο.