Μέσα στο Γκραντ Κάνυον
Ένας διαλογισμός για την αιώνια ομορφιά ενός από τα πιο ιερά μέρη της Αμερικής – και μια ιστορία σωματικής προσπάθειας που δοκιμάζει τον δεσμό της φιλίας. Η ταινία ακολουθεί δύο συναδέλφους που ξεκινούν να διασχίσουν το Γκραντ Κάνιον με τα πόδια, ελπίζοντας πως η πορεία των 1200 χλμ θα τους βοηθήσει να καταλάβουν καλύτερα αυτό το αξιοθαύμαστο τοπίο και την εμπορική ανάπτυξη που το άλλαξε για πάντα.