Εισβολή στο Σπίτι
H Αθηνά αρχίζει την έρευνα όταν ένα σπίτι γίνεται στόχος εισβολέων και καλείται δύο φορές η Άμεση Δράση μέσα σε διάστημα λίγων ωρών. Η μονάδα 118 σπεύδει σε διάσωση όταν σ’ ένα εγχείρημα τύπου Κάν’ το Μόνος Σου παγιδεύεται ένας άντρας στη σοφίτα. Η Χεν ζητά μια δεύτερη ευκαιρία από την καθηγήτρια στην ιατρική σχολή. Η Μάντι και o Τσίμνι μετανιώνουν την πρόσληψη νταντάς για την Τζι-Γιαν καθώς η γυναίκα έχει κάνει κατάληψη στο σπίτι τους.