Ένα αυτοκινητιστικό ατύχημα θέτει σε κίνδυνο την ομάδα.
Με τον πυραγό Προύιτ σε άδεια, η Άντι και ο Τζακ προσπαθούν να συνεργαστούν κι ένα αυτοκινητιστικό ατύχημα σε αγροτικό δρόμο θέτει σε κίνδυνο τις ζωές των θυμάτων αλλά και της ομάδας.