Τζερόμ Ρανφτ: Γλύπτης Pixar
Ο γλύπτης της Pixar Τζερόμ Ρανφτ περνά τις μέρες του δημιουργώντας ήρωες με τον παραδοσιακό τρόπο. Με τις φιγούρες από πηλό, ο Ρανφτ είναι αυτός που βοηθά να αποκτήσουν αληθινή υπόσταση οι χαρακτήρες της Pixar, κάτι στο οποίο δεν βοηθά η σύγχρονη τεχνολογία. Πλάθοντας, σμιλεύοντας και λαξεύοντας, ο Τζερόμ εξασκεί την κομψή -αλλά ενίοτε ακατάστατη- τέχνη του.
Ο γλύπτης της Pixar Τζερόμ Ρανφτ περνά τις μέρες του δημιουργώντας ήρωες με τον παραδοσιακό τρόπο. Με τις φιγούρες από πηλό, ο Ρανφτ είναι αυτός που βοηθά να αποκτήσουν αληθινή υπόσταση οι χαρακτήρες της Pixar, κάτι στο οποίο δεν βοηθά η σύγχρονη τεχνολογία. Πλάθοντας, σμιλεύοντας και λαξεύοντας, ο Τζερόμ εξασκεί την κομψή -αλλά ενίοτε ακατάστατη- τέχνη του του στα έργα του για την Pixar όπως το Μπαμπούλας Α.Ε. και το Αυτοκίνητα.