Juno
Όταν μένει απροσδόκητα έγκυος από έναν φίλο, ένα δεκαεξάχρονο κορίτσι στη μικρή πόλη της Μινεσότα αποφασίζει να δώσει το μωρό της στο "τέλειο" ζευγάρι που εντοπίζει από τις μικρές αγγελίες, για να ανακαλύψει ότι η επικείμενη υιοθεσία τούς ωθεί προς το διαζύγιο και να την κάνει να ερωτευτεί τον βιολογικό πατέρα του παιδιού.
Η Τζούνο ΜακΓκάφ (Έλιοτ Πέιτζ) είναι μια φοβερή έφηβη με αυτοπεποίθηση που κάνει μια παράκαμψη εννέα μηνών στην ενηλικίωση, όταν αντιμετωπίζει μια απρογραμμάτιστη εγκυμοσύνη και ξεκινά να βρει τους τέλειους γονείς για το μωρό της. Με τη βοήθεια του γοητευτικού φίλου της (Μάικλ Σέρα), του υποστηρικτικού μπαμπά (Τζ. Κ. Σίμονς) και της θετής μαμάς της που δεν σηκώνει ανοησίες (Άλισον Τζάνεϊ), η Τζούνο στρέφει το βλέμμα της σε ένα εύπορο ζευγάρι (Τζένιφερ Γκάρνερ και Τζέισον Μπέιτμαν) που λαχταράει να υιοθετήσει το πρώτο τους παιδί.