Το Απίθανο Ταξίδι 2: Χαμένοι στο Σαν Φρανσίσκο
Όταν τα κατοικίδια χωρίζονται κατά λάθος από τους ιδιοκτήτες τους που κάνουν διακοπές, ο Τσανς, η Σάντοου και η Σάσι πρέπει να τα βγάλουν πέρα μόνοι τους στους κακόφημους δρόμους του Σαν Φρανσίσκο προσπαθώντας να βρουν το σπίτι τους πέρα από τη γέφυρα Γκόλντεν Γκέιτ.
Το αγαπημένο σας τρίο των ζώων που μιλούν επιστρέφει σε αυτή τη γεμάτη δράση και γέλιο περιπέτεια της Ντίσνεϊ που θα ενθουσιάσει όλη την οικογένεια! Όταν τα κατοικίδια χωρίζονται κατά λάθος από τους ιδιοκτήτες τους που κάνουν διακοπές, ο Τσανς, η Σάντοου και η Σάσι τριγυρνούν στους κακόφημους δρόμους του Σαν Φρανσίσκο προσπαθώντας να βρουν το σπίτι τους πέρα από τη γέφυρα Γκόλντεν Γκέιτ. Όμως, η επιστροφή τους γίνεται δύσκολη καθώς η πορεία τους εμποδίζεται από μια σειρά κινδύνους, ανθρώπους και ζώα. Πρόκειται για ένα ακόμη απίστευτο ταξίδι για τα τρία εξαιρετικά γενναία και πολύ αξιαγάπητα κατοικίδια, σε μια συναρπαστική και αστεία περιπέτεια.