Μάχη της Βρετανίας
Το καλοκαίρι του 1940, η Μεγάλη Βρετανία στάθηκε μόνη της απέναντι στους Ναζί. Τώρα αποκαλύπτουμε τα ναυάγια που αποκαλύπτουν την αλήθεια πίσω από τη Μάχη της Βρετανίας.
Το καλοκαίρι του 1940, ο Αδόλφος Χίτλερ είχε μόλις κατακτήσει τη Γαλλία και μόνο 20 μίλια θάλασσας τον χώριζαν από τον επόμενο στόχο του: Μεγάλη Βρετανία. Η πανίσχυρη Λουφτβάφε στάλθηκε για να βομβαρδίσει τη Βρετανία μέχρι να υποταχθεί, να καταστρέψει τη Βασιλική Αεροπορία και να προετοιμάσει το έδαφος για την εισβολή από θαλάσσης. Τώρα, αποκαλύπτουμε τα συντρίμμια των αεροπλάνων και των πλοίων για να αποκαλύψουμε την αλήθεια πίσω από τη Μάχη της Βρετανίας.