Το Ελάφι
Τη μέρα της μεταμόσχευσης, η οικογένεια συγκεντρώνεται στο νοσοκομείο, μα οι υποχρεώσεις της καθημερινότητας εξακολουθούν να τους πνίγουν. Η Ανν έχει να προωθήσει το βιβλίο της και να διαχειριστεί τις κατηγορίες εναντίον του εκδότη κι εραστή της για παρενόχληση. Η Κλερ καλείται να αποδείξει ότι φροντίζει τη προγονή της. Η Μαριόν θέλει να ξεφύγει από την πραγματικότητα. Ο Βενσάν ξεκινά νέα σχέση.
Έφτασε η μέρα της μεταμόσχευσης. Ολόκληρη η οικογένεια συγκεντρώνεται στο νοσοκομείο για τη σημαντική αυτή επέμβαση. Ωστόσο, παρά τη σημασία αυτού του βήματος για την ασθένεια της Ροζ, τα προβλήματα και οι υποχρεώσεις της καθημερινότητας τους στοιχειώνουν όλους. Η Ανν πρέπει να ασχοληθεί με τη προώθηση του τελευταίου της βιβλίου και να διαχειριστεί τις κατηγορίες εναντίον του εκδότη της για παρενόχληση. Όταν καλείται στο αστυνομικό τμήμα για κατάθεση, συνειδητοποιεί ότι η σχέση της μαζί του ήταν κοινό μυστικό. Καθώς η Καρολίν ζητά αποκλειστική επιμέλεια, η Κλερ καλείται να αποδείξει ότι φροντίζει όπως πρέπει την προγονή της. Η Μαριόν μπαίνει σε μια φάση άρνησης και κάνει ένα διάλειμμα από την πραγματικότητα με τη βοήθεια του Λουί, τον οποίο γνώρισε στο πάρκινγκ του νοσοκομείου. Ο Βενσάν ξεκινά μια καινούρια σχέση, ξεχνώντας τις οικογενειακές του υποχρεώσεις.