The Great Escape
Ο Γουόλτερ βοηθάει έναν ερασιτέχνη μάγο να βρει τη βοηθό του, η οποία χάθηκε μετά από ένα νούμερο εξαφάνισης, αλλά τα ίχνη οδηγούν σε επιχείρηση πλαστών χρημάτων. Εντωμεταξύ, η Ιζαμπέλ βοηθάει τον Λίο να προσέχει τη Γουίλα.
Ο ερασιτέχνης μάγος Πρέστον Μίλερ ζητάει τη βοήθεια του Γουόλτερ για να βρει τη βοηθό του που χάθηκε σε αποτυχημένη προσπάθεια ενός κόλπου εξαφάνισης. Με τη βοήθεια της Ειδικής Πράκτορα Τζούντι Γκριν, ο Γουόλτερ κι ο Λίο βρίσκουν στοιχεία που τους οδηγούν στο να ξεσκεπάσουν μια συμμορία πλαστών χρημάτων. Στο μεταξύ, ο Λίο ζητάει τη βοήθεια της Ιζαμπέλ για να προσέχει τη Γουίλα.