La Legge Del Numero Uno
Ένας κομπιναδόρος, ένας ντόπιος γκάνγκστερ κι ένας Εσθονός διαρρήκτης, άσος στο λαθρεμπόριο. Τρεις φυλακισμένοι που δεν έχουν τίποτα κοινό μεταξύ τους εκτός από την ελπίδα ότι μια ακρόαση με τη δικαστίνα θα τους ανταμείψει με μια άδεια εξόδου. Σε ένα κελί αναμονής, οι τρεις άντρες, πεπεισμένοι ότι μόνο ο πρώτος θα πάρει άδεια, ξεκινούν μια ανελέητη επίθεση μεταξύ τους με σκοπό την εξασφάλιση της πρώτης θέσης.