Listen to the Rain on the Roof
Η Γκαμπριέλ είναι έγκυος, αλλά ο γάμος της δεν πάει καλά. Η Λινέτ προσπαθεί να αγκαλιάσει την προσφάτως διευρυμένη της οικογένεια. Ξεδιπλώνεται το μυστηριώδες παρελθόν του Όρσον.