Σ' αυτή την ψυχολογική ταινία τρόμου, πρίκουελ των κλασικών ταινιών "Omen", μια νεαρή γυναίκα από την Αμερική στέλνεται στη Ρώμη για να ξεκινήσει μια ζωή αφιερωμένη στην εκκλησία. Σύντομα έρχεται αντιμέτωπη με το σκότος που την κάνει να αμφισβητήσει την πίστη της και αποκαλύπτει μια τρομερή σκευωρία που θέλει τη γέννηση του ίδιου του κακού προσωποποιημένου.
H ψυχολογική ταινία τρόμου "Ο Πρώτος Οιωνός" είναι ένα πρίκουελ της κλασικής σειράς ταινιών. Η Μάργκαρετ Ντάινο είναι μια νεαρή δόκιμη μοναχή από την Αμερική, η οποία στέλνεται στη Ρώμη για να δουλέψει σ' ένα ορφανοτροφείο, υπηρετώντας την εκκλησία. Συμπαθεί αμέσως το μεγαλύτερο κορίτσι του ορφανοτροφείου, την Καρλίτα, η οποία, όπως και η Μάργκαρετ, αντιμετωπίζει ταραγμένα εφηβικά χρόνια. Σύντομα έρχεται αντιμέτωπη με το σκότος που την κάνει να αμφισβητήσει την ίδια της την πίστη και ξεσκεπάζει μια τρομερή σκευωρία που ελπίζει στη γέννηση του ίδιου του κακού προσωποποιημένου.