Μπαρ στο Υπόγειο
Ο Πίτερ μετατρέπει το υπόγειό του σε μπαρ, η Λόις γίνεται δημοφιλής ως τραγουδίστρια παλιών τραγουδιών, ενώ ο Στιούι αρχίζει να βγάζει νέα δόντια και φτιάχνει μια χρονομηχανή.
Όταν ο Πίτερ πηγαίνει στον αγώνα ποδοσφαίρου του Κρις, χτυπάει κατά λάθος μια έγκυο γυναίκα που νόμιζε ότι ήταν άντρας. Ανήσυχος καθώς βρίσκεται σε κατ' οίκον περιορισμό, ο Πίτερ μετατρέπει το υπόγειο σε μπαρ και η Λόις καταλήγει να κλέβει την παράσταση. Στο μεταξύ, ο Στιούι προσπαθεί να δημιουργήσει μια χρονομηχανή για να αποφύγει τον πονόδοντο.