Ο άντρας στον τοίχο
Όταν η Μπρέναν και η Άντζελα μπλέκονται σε συμπλοκή σε ένα κλαμπ, η Μπρέναν κλοτσάει κάποιον που πέφτει πάνω σε έναν τοίχο. Ο τοίχος σπάει και αποκαλύπτεται ένα μουμιοποιημένο πτώμα και κρυμμένη μεθαμφεταμίνη.