Μοναχικός Φοίνικας
Η Κλερ και η Μαριόν πάνε διακοπές με τη Λεονί και τη Λου, όμως ο ήλιος δεν μακιγιάρει τη θλίψη τους. Μαθαίνουν για ένα παιδί που αγνοείται και η Μαριόν δεν σκέφτεται τίποτε άλλο. Η Κλερ προσπαθεί να πλησιάσει τη θετή κόρη της. Έρχεται καταιγίδα, κι έτσι μένουν στο δωμάτιο του ξενοδοχείου, όπου η Κλερ μαθαίνει ότι η αδερφή της έχει εραστή, κι η Μαριόν ότι ο Λουί δουλεύει ως κλόουν στο νοσοκομείο.
Η Κλερ και η Μαριόν πάνε διακοπές με τη Λεονί και τη Λου, όμως ο ήλιος δεν καταφέρνει να μακιγιάρει τη θλίψη τους. Στο νησί μαθαίνουν για ένα παιδί που αγνοείται και η Μαριόν δεν μπορεί να σκεφτεί τίποτε άλλο. Η Κλερ προσπαθεί να αξιοποιήσει την παραμονή τους εκεί για να έρθει πιο κοντά με τη θετή κόρη της, όμως δεν είναι πάντα εύκολο. Στο ξενοδοχείο, οι δύο αδερφές γνωρίζουν τη Σάρα, φανατική αναγνώστρια των βιβλίων της Ανν. Σε αυτό το ονειρεμένο σκηνικό, η αλήθεια θα έρθει στο φως. Στη διάρκεια μιας καταιγίδας, η Κλερ, η Μαριόν, η Σάρα και τα δύο κορίτσια βρίσκονται όλες μαζί υπό περιορισμό. Η Κλερ ανακαλύπτει ότι η αδερφή της έχει εραστή, και η Μαριόν ότι ο Λουί δουλεύει εθελοντικά ως κλόουν στο νοσοκομείο. Απομονωμένες και χωρίς τρόπο διαφυγής, οι αδερφές πρέπει να αντιμετωπίσουν την αλήθεια.