Ο Χένρι Μιλς φεύγει απ’ το Στόριμπρουκ για ένα νέο ταξίδι.
Ο Χένρι φεύγει απ’ το Στόριμπρουκ προς αναζήτηση της δικής του ιστορίας. Χρόνια μετά σ’ έναν άλλο κόσμο, συναντά μια ταραγμένη Σταχτοπούτα, αλλάζοντας την πορεία του ταξιδιού του. Όταν η κακιά μητριά της Σταχτοπούτας, η λαίδη Τρεμέιν αποτελεί απειλή, ο Χένρι ανακαλύπτει πως το να ακολουθήσει την καρδιά του θα τον αναγκάσει να πάρει δύσκολες αποφάσεις. Χρόνια μετά, η νεαρή Λούσι βρίσκει έναν απογοητευμένο Χένρι στο σπίτι του στο Σιάτλ, και είναι αποφασισμένη να τον κάνει να θυμηθεί τον αληθινό του εαυτό για να νικήσει την κατάρα που έχει πλήξει τους ήρωες των παραμυθιών του Χαϊπίριον Χάιτς.