Ποιοτικός Χρόνος
Οι σύμβουλοι γάμου υποστηρίζουν την πεποίθηση του Μάικλ ότι δικαιούται λίγο χρόνο μόνος, προς μεγάλη απογοήτευση της Τζάνετ.
Η Τζάνετ είναι ενοχλημένη με τον Μάικλ που νιώθει ότι, αφού περνά χρόνο μαζί της, δικαιούται να περάσει χρόνο και μόνος - μια άποψη που συμμερίζονται οι σύμβουλοι γάμου που καταλήγουν να βλέπουν, προς μεγάλη απογοήτευση της Τζάνετ. Ο Τζούνιορ αναρωτιέται γιατί η Κλερ θέλει ξαφνικά να κάνει παρέα μαζί του και τους φίλους του.