Η Μέρεντιθ έρχεται κοντά με την Τέντι.
Η Μέρεντιθ έρχεται κοντά με την Τέντι και τη βοηθάει να συζητήσει κάποιες προσωπικές της δυσκολίες. Ο Όουεν και η Αμέλια κρύβονται κοντά στο σχολείο της Μπέτι γιατί φοβούνται ότι θα το σκάσει. Στο μεταξύ, η Τζο θέλει να ασχοληθεί με την υποτροφία, αλλά η προσοχή της Μπέιλι είναι αλλού.