Last Call
Όταν το πτώμα ενός ιδιοκτήτη μπαρ βρίσκεται στον ποταμό Ιστ Ρίβερ, η έρευνα οδηγεί τον Καστλ και την Μπέκετ μέσα σε ξεχασμένα τούνελ και περάσματα της Νέας Υόρκης των αρχών του αιώνα.
Όταν το πτώμα ενός ιδιοκτήτη μπαρ βρίσκεται στον ποταμό Ιστ Ρίβερ, η έρευνα οδηγεί τον Καστλ και την Μπέκετ μέσα σε ξεχασμένα τούνελ και περάσματα της Νέας Υόρκης των αρχών του αιώνα. Ο Καστλ σκέφτεται να αγοράσει ένα μπαρ.