Κόντρα σε Όλα
Βασίζεται σε αληθινή ιστορία. Ο θρυλικός σχεδιαστής αυτοκινήτων Κάρολ Σέλμπι και ο ατρόμητος οδηγός Κεν Μάιλς τα βάζουν με τον Έντσο Φερράρι, στην πίστα του Λε Μαν το 1966.
Ο Ματ Ντέιμον και ο Κρίστιαν Μπέιλ πρωταγωνιστούν στην ταινία FORD v FERRARI, εμπνευσμένη από την αληθινή ιστορία του αμερικανού σχεδιαστή αυτοκινήτων Κάρολ Σέλμπι και του ατρόμητου βρετανού οδηγού Κεν Μάιλς, που έφτιαξαν μαζί ένα επαναστατικό αγωνιστικό αυτοκίνητο για την αυτοκινητοβιομηχανία Ford κι ανταγωνίστηκαν τον ανίκητο ως τότε Έντσο Φερράρι, στις 24 Ώρες του Λε Μαν στη Γαλλία το 1966.