Ο Σκρουτζ και τα παιδιά αποκλείονται σ' ένα νησί με χαμένα πλοία.
Ενώ ψάχνουν για ένα από τα χαμένα φορτηγά πλοία του, ο Σκρουτζ και τα αγόρια αποκλείονται σε ένα στοιχειωμένο νησί με χαμένα πλοία! Αιχμαλωτίζονται από ρακένδυτους, φανταστικούς ναυαγούς, καταδιώκονται και δέχονται συνεχείς επιθέσεις από ένα φρικτό τέρας από φύκια που είναι αποφασισμένο να κάνει τον Σκρουτζ το επόμενο γεύμα του! Ο Σκρουτζ πρέπει να αναλάβει την ηγεσία των ναυαγών, προκειμένου να ηγηθεί μιας αποστολής διαφυγής. Στο δρόμο του στέκεται ο σημερινός αρχηγός, ο καπετάνιος Μπάουντι, ένας κτηνώδης καπετάνιος που πιστεύει ότι η απόδραση είναι αδύνατη.