Union
Η συναισθηματική φόρτιση είναι μεγάλη όταν ο γάμος του Τζακ και της Αμάντα υπενθυμίζει στην Έμιλι τι θα μπορούσε να έχει γίνει. Στο μεταξύ, τα πράγματα περιπλέκονται για τον Ντάνιελ στην Γκρέισον Γκλόμπαλ, και ο Κόνραντ κάνει μια νέα αρχή.