Κυρία Έξυπνη
Ο Τζίμι επιστρέφει στο σχολείο για να προετοιμαστεί για τις εξετάσεις GED, αλλά ξαφνιάζεται όταν βρίσκει τον πρώην καθηγητή του στο λύκειο, τον κο Σουίφτ, να διδάσκει ακόμη. Στο μεταξύ, ο Μπερτ και η Βιρτζίνια ανησυχούν ότι ο Τζίμι θα μπορούσε να γίνει το πιο έξυπνο μέλος της οικογένειας αν περνούσε τις εξετάσεις και δίνουν και εκείνοι εξετάσεις.