Επιζώντες
Η Ντάρμπι παριστάνει την ιδανική φιλοξενούμενη προκειμένου να ερευνήσει κρυφά το έγκλημα. Διαπιστώνει ότι μπορεί να βρίσκεται πιο κοντά στην αλήθεια όταν χάνεται άλλη μια ζωή.