Ας Γίνουμε Τίγρεις
Η Άβαλον δεν είναι έτοιμη να επεξεργαστεί την απώλεια της μητέρας της, αλλά όταν αναλαμβάνει να προσέχει έναν 4χρονο για ένα βράδυ, βρίσκει περισσότερη παρηγοριά από όση περίμενε.