Get Up, Stand Up
Την ημέρα του γάμου της Έιπριλ οι γιατροί είναι όλοι απασχολημένοι με τα δικά τους δράματα. Η Μέρεντιθ και η Κριστίνα συνεχίζουν να διαφωνούν για την έρευνα και την καριέρα τους και η Μπέιλι ξεκαθαρίζει στον Μπεν τα συναισθήματά της.
Την ημέρα του γάμου της Έιπριλ οι γιατροί του Γκρέι Σλόουν Μεμόριαλ είναι όλοι απασχολημένοι με τα δικά τους δράματα. Η Μέρεντιθ και η Κριστίνα συνεχίζουν να διαφωνούν για την έρευνα και την καριέρα τους, η Μπέιλι ξεκαθαρίζει στον Μπεν τα συναισθήματά της σχετικά με τη μετακόμισή του πίσω στο Σιάτλ και ο Σέιν βάζει τον εαυτό του σε μια επικίνδυνη κατάσταση. Στο μεταξύ, ο Ντέρεκ δέχεται ένα τηλεφώνημα που θα αλλάξει τη ζωή του, στο χειμερινό φινάλε του «Grey's Anatomy».