Απολεσθέντα Αντικείμενα
Οι 118 σπεύδουν να σώσουν δύο συγκάτοικους που ψάχνουν απεγνωσμένα να βρουν κάτι μέσα σε μια χωματερή και να βοηθήσουν μια γυναίκα της οποίας ο εφιάλτης ξαφνικά έγινε μια οδυνηρή πραγματικότητα. Στο μεταξύ, η Αθηνά και η Μάντι συνεργάζονται προκειμένου να εντοπίσουν ένα αγνοούμενο αγόρι σε ένα πολυσύχναστο εμπορικό κέντρο ενώ ο Τσίμνι αναρωτιέται αν είναι η κατάλληλη στιγμή για να κάνει πρόταση γάμου στη Μάντι.