Τα Χαμένα Πυρηνικά του Ψυχρού Πολέμου
O ανταγωνισμός των δύο μεγαλύτερων υπερδυνάμεων του κόσμου για την υπεροχή πυροδοτεί αξιοσημείωτη πρόοδο στη στρατιωτική τεχνολογία. Επί σχεδόν 50 χρόνια οι Ηνωμένες Πολιτείες και η Σοβιετική Ένωση εμπλέκονται σε μια μνημειώδη κούρσα εξοπλισμών γνωστή ως Ψυχρός Πόλεμος. Πρωτοποριακές εικόνες που έχουν παραχθεί με τη βοήθεια ηλεκτρονικών υπολογιστών (CGI) μάς επιτρέπουν να «στραγγίσουμε» τον ωκεανό για να αποκαλύψουμε συγκλονιστικά τεκμήρια μυστικής πυρηνικής αντιπαράθεσης.