H Αγάπη
Η Αντόνια είναι παντρεμένη με τον Μάσιμο. Η ζωή τους είναι ήρεμη, και η σχέση τους φαίνεται τέλεια. Όμως, η Αντόνια δεν ξέρει ότι ο Μάσιμο την απατά με έναν νεαρό ζωγράφο σκηνικών για την όπερα, τον Μικέλε. Ένα αναπάντεχο γεγονός θα αλλάξει ριζικά τις ζωές όλων τους.