Mangata
Σε μια δύσκολη αποστολή στο φεγγάρι, η Άλια, μια νεαρή αστροναύτης, απομονώνεται και έχει μια συνάντηση που τη βοηθά να ξεπεράσει ένα τραυματικό γεγονός από το παρελθόν.
Η μικρή Αλία και ο πατέρας της ταξιδεύουν στη Μεσόγειο Θάλασσα με ένα πλοίο από την Αφρική προς την Ευρώπη, όπου θα ψάξουν για μια νέα πατρίδα. Δυστυχώς, το πλοίο βυθίζεται. Χάρη στο Μόνγκατα, "τον δρόμο προς το φεγγάρι", οι διασώστες εντοπίζουν τη μικρή Άλια, τη μοναδική που επέζησε. Πολλά χρόνια αργότερα, τη βλέπουμε ξανά ως αστροναύτη σε μια σημαντική αποστολή στο φεγγάρι. Στη μέση της αποστολής, ένα τεχνικό πρόβλημα στην επικοινωνία απομονώνει την Άλια από τη βάση. Τότε της συμβαίνει κάτι που της διδάσκει τον τρόπο που το Μόνγκατα, που την είχε σώσει, θα τη βοηθήσει να ξεπεράσει το παλιό της τραύμα.