Ο Κόρι παίρνει ένα μενταγιόν ως δώρο γενεθλίων και το χάνει.
Όταν ο Κόρι χάνει το μενταγιόν που του χάρισε ο πατέρας του για τα γενέθλιά του, δεν στεναχωριέται ιδιαίτερα – μέχρι τη στιγμή που ο Άλαν τού εξηγεί τη συναισθηματική αξία του δώρου.