Margaret Thatcher: The Iron Lady
Από τα ταπεινά της ξεκινήματα, η Μάργκαρετ Θάτσερ κατάφερε να αντιμετωπίσει τις σεξιστικές προκαταλήψεις του συντηρητικού κόμματος και τον σκεπτικισμό του βρετανικού εκλογικού σώματος και να γίνει η σπουδαιότερη πρωθυπουργός της Βρετανίας μετά τον Ουίνστον Τσόρτσιλ.