Marvel: 75 Χρόνια Ιστορίας
Παρακολουθήστε την περίφημη ιστορία της Marvel που ξεκίνησε το 1939 ως Timely Comics, με τον Τζο Σάιμον και τον Τζακ Κίρμπι να αναδεικνύονται σε πρόσωπα-κλειδιά με τη δημιουργία του Captain America. Ενώ η βιομηχανία παρήκμαζε τη δεκαετία του '50, ο Σταν Λι και ο Τζακ Κίρμπι την αναβίωσαν το 1961 με την παρουσίαση των Fantastic Four, ανοίγοντας τον δρόμο για τους σύγχρονους υπερήρωες και την «Εποχή της Marvel». Με αποκλειστικές συνεντεύξεις με τον Λι και τον γιο του Κίρμπι, Νιλ Κίρμπι.
Ακολουθήστε τις ρίζες της Marvel από την Timely Comics το 1939 μέχρι την ανάδειξη των Τζο Σάιμον και Τζακ Κίρμπι ως προσώπων-κλειδιά της ιστορίας της Marvel το 1940, εστιάζοντας στη δημιουργία του Captain America και τον αντίκτυπο του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, μέχρι την παρακμή των ιστοριών με υπερήρωες και την πτώση της βιομηχανίας των κόμικ τη δεκαετία του '50. Αλλά το 1961, μετά από μια δεκαετία παρακμής, ο Σταν Λι και ο Τζακ Κίρμπι δημιούργησαν τη σύγχρονη ομάδα υπερηρώων με τους Fantastic Four, συμβάλλοντας στην αναβίωση αυτών των ιστοριών και εγκαινιάζοντας την «Εποχή της Marvel». Περιλαμβάνει αποκλειστικές συνεντεύξεις με τον Λι και τον γιο του Κίρμπι, Νιλ Κίρμπι. Περιέχει απεικονίσεις καπνού.