Η Ξαδέρφη μου, η Ρέιτσελ
Παρά τις ενδείξεις ότι εκείνη είναι δολοφόνος, ένας νεαρός άνδρας (Σαμ Κλάφλιν) ερωτεύεται την όμορφη ξαδέρφη του (Ρέιτσελ Βάις) σε αυτό το σκοτεινό, πολυεπίπεδο ρομάντζο που βασίζεται στο μυθιστόρημα της Δάφνης ντι Μοριέ.