meMento
Ο Ριντ ανησυχεί που η Λόρεν ενθουσιάζεται με τους προγόνους της και τις καταστρεπτικές δυνάμεις τους. Η Λόρνα αρχίζει να επανεκτιμά την εμπιστοσύνη της στον Εσωτερικό Κύκλο αφού ανακαλύπτει το παρελθόν των εκπαιδευομένων της Ρίβα.
Ο Ριντ ανησυχεί που η Λόρεν ενθουσιάζεται με τους προγόνους της και τις καταστρεπτικές δυνάμεις τους. Η Λόρνα αρχίζει να επανεκτιμά την εμπιστοσύνη της στον Εσωτερικό Κύκλο αφού ανακαλύπτει το παρελθόν των εκπαιδευομένων της Ρίβα. Εν τω μεταξύ, ο Μπένεντικτ Ράιαν συνεχίζει να ενθαρρύνει τον Τζέις να αναλάβει δράση με τους Εξαγνιστές. Ο Μάρκος ζητάει από την Κλαρίς να πάει στους Μόρλοκ για να πάρει πληροφορίες για τον Εσωτερικό Κύκλο και τον Θάντερμπερντ τον παίρνει τηλέφωνο η Εβαντζελίν.