Το Κορίτσι που Εξαφανίστηκε
Ο Ράβι γίνεται καχύποπτος όταν κρυφακούει τα σχέδια του Ζάντερ για το πρώτο του ραντεβού με την Έμμα. Η Ζούρι και ο Χόρχε πουλάνε κρυφά γλυκά και βιντεοπαιχνίδια στους κατασκηνωτές.