Μπαμπούλες Πανεπιστημίου
Κατά τη διάρκεια του πρώτου του εξαμήνου στο πανεπιστήμιο για Μπαμπούλες, το όνειρο του Μάικ Βασόβσκι να γίνει Φοβιστής ανατρέπεται όταν ο δρόμος του διασταυρώνεται με αυτόν του επιτυχημένου Τζέιμς Σάλιβαν.