Τα Μάπετ: Νησί του Θησαυρού
Το κλασικό πειρατικό παραμύθι του Ρόμπερτ Λούις Στίβενσον αποκτά τη δική του ζωή στα χέρια των ξεκαρδιστικών Μάπετ. Όταν ο νεαρός Τζιμ Χόκινς κληρονομεί έναν χαμένο από καιρό χάρτη κρυμμένου θησαυρού, νοικιάζει ένα πλοίο για να αναζητήσει την τύχη του, με τον καλό καπετάνιο Σμόλετ (Κέρμιτ ο βάτραχος) στο πηδάλιο... και τον άπληστο Λονγκ Τζον Σίλβερ στην καρδιά μιας κακόβουλης πλεκτάνης.
Γεια σας, ναύτες! Ετοιμαστείτε για μια ξεκαρδιστική περιπέτεια στις ανοιχτές θάλασσες με τον Κέρμιτ τον Βάτραχο, τη Μις Πίγκι και όλα τα Μάπετ, σε αυτήν τη συναρπαστική και πρωτότυπη περιπέτεια δράσης, εμπνευσμένη από το κλασικό πειρατικό παραμύθι του Ρόμπερτ Λούις Στίβενσον. Όταν ο νεαρός Τζιμ Χόκινς κληρονομεί έναν χαμένο από καιρό χάρτη κρυμμένου θησαυρού, νοικιάζει το σπουδαίο πλοίο Ισπανιόλα για να αναζητήσει την τύχη του. Με τον καλό καπετάνιο Σμόλετ (Κέρμιτ ο βάτραχος) στο πηδάλιο - και τον άπληστο Λονγκ Τζον Σίλβερ (Τιμ Κάρι) στην καρδιά μιας κακόβουλης πλεκτάνης - σαλπάρουν προς την περιπέτεια, αλλά συναντούν τον κίνδυνο σε κάθε τους κίνηση.