Fool Me Once...
Οι μυστηριώδεις συνθήκες του θανάτου ενός εξερευνητή της Αρκτικής οδηγούν τον Καστλ και την Μπέκετ στις αίθουσες της CIA. Ο Καστλ πιστεύει ότι ο δολοφόνος παίζει μαζί τους.
Όταν ένας εξερευνητής της Αρκτικής σκοτώνεται σε μία πολική εκστρατεία, οι μυστηριώδεις συνθήκες του θανάτου του μεταφέρουν τους Καστλ και Μπέκετ από τα ρετιρέ της λεωφόρου Παρκ στις αίθουσες της CIA. Ο ενθουσιασμός, όμως, του Καστλ για την περιπλοκότητα της υπόθεσης σύντομα μετατρέπεται σε απόγνωση, καθώς συνειδητοποιεί ότι ο ευέλικτος δολοφόνος πιθανότατα τους έχει ξεγελάσει όλους.