Τώρα με βλέπεις
Όταν φέρνουν ένα χαμένο παιδί στην Εντατική με σημάδια κακοποίησης, ο Κόνραντ και η Κέιντ προσπαθούν να μάθουν τι της συνέβη. Ενώ ο Ντέβον και η Λίλα ψωνίζουν, συναντούν μια γυναίκα που δυσκολεύεται να ανασάνει και όταν φτάνει στο νοσοκομείο, ο Ντέβον αναλαμβάνει να την κάνει να νιώσει άνετα με το προσωπικό. Στο μεταξύ, ο Μπελ βάζει στο μάτι μια θέση στο Ιατρικό Συμβούλιο της πολιτείας τους, και η Μπίλι αποφασίζει ότι ήρθε η ώρα να αντιμετωπίσει το παρελθόν της.