Το μπλακάουτ στη χιονοθύελλα
Μια μεγάλη χιονοθύελλα προκαλεί μπλακάουτ σε όλη την πόλη, αυξάνοντας τα εμπόδια που πρέπει να ξεπεράσει η ομάδα, για να λύσει μια υπόθεση φόνου που ίσως συνδέεται με ένα πιθανό ξέσπασμα επιδημίας. Μα όταν ο Μπουθ και η Μπρέναν βρίσκονται παγιδευμένοι σε έναν ανελκυστήρα κατά τη διακοπή ρεύματος, ο Σουίτς είναι διαθέσιμος για εξωτερική βοήθεια.
Μια μεγάλη χιονοθύελλα προκαλεί μπλακάουτ σε όλη την πόλη, αυξάνοντας τα εμπόδια που πρέπει να ξεπεράσει η ομάδα, για να λύσει μια υπόθεση φόνου που ίσως συνδέεται με ένα πιθανό ξέσπασμα επιδημίας. Μα όταν ο Μπουθ και η Μπρέναν βρίσκονται παγιδευμένοι σε έναν ανελκυστήρα κατά τη διακοπή ρεύματος, ο Σουίτς είναι διαθέσιμος για εξωτερική βοήθεια, αλλά κάνει περισσότερα απ' όσα του ζητούνται, όταν ξεκινά μια ευαίσθητη συζήτηση για τη σχέση του Μπουθ και της Μπρέναν. Εντωμεταξύ, η Άντζελα και ο Χότζινς λαμβάνουν ανησυχητικά νέα για την υγεία του αγέννητου παιδιού τους, και ο Χότζινς με τον Γουέντελ Μπρέι (γκεστ σταρ Μάικλ Γκραντ Τέρι) γίνονται δημιουργικοί στο εργαστήριο και αξιοποιούν τις επιστημονικές τους ικανότητες για να αναγνωρίσουν το θύμα και τη σπάνια ασθένεια.