Η πραγματικότητα αντεπιτίθεται
Στη δεκαετία του '90, φαντασία και πραγματικότητα γίνονται ένα, καθώς νέοι κόσμοι δημιουργούνται. Εκεί, ο πόλεμος μοιάζει με βιντεοπαιχνίδι και οι δεινόσαυροι ζωντανεύουν ξανά.
Κατά τη δεκαετία του '90, η τεχνολογία εξελίσσεται και τα όρια μεταξύ φαντασίας και πραγματικότητας θολώνουν. Είναι ένας κόσμος όπου οι πόλεμοι μοιάζουν με βιντεοπαιχνίδια και τα βιντεοπαιχνίδια με πόλεμο και κανείς δεν μπορεί να διακρίνει τη διαφορά. Αλλά όταν το Χόλιγουντ ως νέος θεός αποφασίζει να αξιοποιήσει τη δυνατότητα να δημιουργήσει, χτίζοντας νέους κόσμους και εκκολάπτοντας νέα τέρατα, η πραγματικότητα δεν θα είναι ποτέ ξανά η ίδια.