Η Δύναμη του Χρήματος
Από μια απλή πράξη ανταλλαγής στη σημερινή παγκόσμια οικονομία, η σημασία του χρήματος και η αξία που έχει για εμάς αλλάζουν καθώς η ανθρωπότητα εξελίσσεται.
Σε μια κοινωνία γεμάτη ανθρώπινες καινοτομίες, μία εφεύρεση ξεχωρίζει ανάμεσα σε όλες: το χρήμα. Από μια απλή πράξη ανταλλαγής στη σημερινή παγκόσμια οικονομία, η σημασία του χρήματος και η αξία που έχει για εμάς αλλάζουν καθώς ο πολιτισμός εξελίσσεται. Αν το χρήμα στη σύγχρονη εποχή αντανακλά το ποιοι είμαστε, τι μαρτυρά αυτό για εμάς; Ο παρουσιαστής Τζέισον Σίλβα μάς κάνει μια περιήγηση στο εμπόριο ανά τους αιώνες για να το ανακαλύψουμε.