Patient X
Οι πράκτορες αναζητούν απαντήσεις όταν κάποια θύματα απαγωγής από ΑΤΙΑ καίγονται ζωντανά.
Όταν δράστες χωρίς πρόσωπο καίνε ζωντανά κάποια θύματα απαγωγής από εξωγήινους, οι πράκτορες βρίσκουν στοιχεία ότι το γεγονός συνδέεται με τον εξωγήινο αποικισμό.