Άγχος Απόδοσης
Οι 118 σπεύδουν να προσφέρουν βοήθεια σε επείγοντα περιστατικά σε έναν επαγγελματικό φούρνο και σε έναν διαγωνισμό μπόντι μπίλντινγκ. Στο μεταξύ, οι ετήσιες αξιολογήσεις απόδοσης του Μπόμπι στέλνουν τον Τσίμνεϊ στην ακαδημία πυροσβεστών, όπου συναντάει ένα γνώριμο πρόσωπο, η θεία του Έντι εμπλέκεται στην προσωπική του ζωή ενώ η Μάντι βοηθάει έναν αγχώδη έφηβο που παθαίνει κρίσεις πανικού.