Αποκάλυψη, Περίπου Τώρα
Καθώς η Φρεντ συλλογίζεται τη σχέση της με τον Γκαν, το Τέρας που είδε η Κορντίλια σε ένα όραμα επιστρέφει – προκαλώντας γεγονότα που τελικά επηρεάζουν τη σχέση της με τον Κόνορ.
Ο Έιντζελ και η παρέα του ετοιμάζονται για την επικείμενη άφιξη ενός δαιμονικού τέρατος και μοχθούν να αποτρέψουν τη μέρα της κρίσης (για άλλη μια φορά). Παρότι η άφιξη του πλάσματος αποκαλύφθηκε αρχικά από την Κορντίλια, δεν είναι σε θέση να ανασύρει τις αποτρόπαιες λεπτομέρειες του απόκοσμου επισκέπτη από τη θολή της μνήμη. Ένα μόνο είναι σίγουρο - ο δαίμονας θα φέρει το τέλος του κόσμου, αν δεν τον σταματήσει κανείς. Χωρίς να έχει άλλη επιλογή, ο Έιντζελ συνεργάζεται με τη Λάιλα για να πολεμήσουν την κοινή απειλή. Στο μεταξύ, η Φρεντ και ο Γκαν αποσυντονίζονται από ένα εμπόδιο στη σχέση τους. Ο Κόρντι και ο Κόνορ, από την άλλη, συνεργάζονται για να κυνηγήσουν την απειλή μόνοι τους.