Ταξίδι στη χώρα των πειρατών
Στη διάρκεια ενός ταξιδιού με το σκάφος, για να δουν μια βροχή μετεωριτών, η Σοφία, η Άμπερ και η Μιράντα πέφτουν θύματα απαγωγής από πειρατές.