Το Πάρτι του Πλούτο
Στο ίδιο του το πάρτι, ο Πλούτο τραβολογιέται από τα ανίψια και δεν μπορεί να φάει καν από την τούρτα του, παρά μόνο μετά το τέλος του πάρτι, όταν ο Μίκυ τού δίνει ένα κομμάτι που είχε φυλάξει.